2021-12-07
Granty PPGR – KOMPUTERY | Terminy i weryfikacja wniosków
Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych
pracowników PGR w rozwoju cyfrowym
10 grudnia 2021 r. mija termin na uzupełnienie oświadczeń w ramach przygotowania wniosku przez Gminę Miejską Giżycko w naborze.
WAŻNY KOMUNIKAT DOTYCZĄCY UZUPEŁNIENIA DOKUMENTÓW
W związku ze zmianą wytycznych w zakresie kwalifikowalności oświadczeń złożonych w programie wsparcia dla dzieci z rodzin byłych pracowników PPGR w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” wprowadzoną przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa, informujemy o konieczności uzupełnienia złożonych oświadczeń.
Zgodnie z przekazaną nową instrukcją, za prawidłowo złożone uznaje się wyłącznie te wnioski, których zawartość została potwierdzona stosownymi dokumentami.
W związku z powyższym Gmina Miejska Giżycko zwraca się z prośbą do osób, które złożyły oświadczenia do programu „Granty PPGR” o uzupełnienie dokumentów poświadczających:
- Fakt zatrudnienia krewnego w zlikwidowanym PPGR (np. kserokopie umów o pracę, świadectw pracy, książeczek/legitymacji ubezpieczeniowych z pieczątkami zakładu pracy, zaświadczenie z ZUS, KOWR lub inne dokumenty wydane przez instytucję organu publicznego poświadczające zatrudnienie w PGR).
- Stopień pokrewieństwa dziecka z osobą wskazaną w oświadczeniu jako krewny pracujący niegdyś w zlikwidowanym PPGR (wzór Oświadczenia o istnieniu więzi pokrewieństwa w załączniku, inne dokumenty np., odpis aktu stanu cywilnego, odpis aktu urodzenia, odpis aktu zgonu itp.).
- Osoby, które nie dostarczyły i nie posiadają dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia krewnych w byłym PPGR proszone są o podanie ich danych identyfikacyjnych obejmujących:
- imiona rodziców,
- datę i miejsce urodzenia,
- nazwisko panieńskie (dotyczy kobiet),
- dokładną nazwę przedsiębiorstwa, w którym zatrudniony był krewny/a,
UWAGA !
- W przypadku dostarczenia kopii dokumentów należy potwierdzić ich autentyczność z oryginałem – kopia musi posiadać obowiązkowo klauzulę: „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM”, klauzula ta powinna być zaopatrzona czytelnie: imieniem i nazwiskiem, datą i podpisem osoby, która złożyła oświadczenie.
- Dokumenty należy złożyć z wraz z pismem przewodnim lub informacją umożliwiającą pracownikowi urzędu powiązanie ich z właściwym oświadczeniem.
- Osoby składające kopie dokumentów powinny przygotować kserokopię we własnym zakresie.
Wyżej wymienione dokumenty należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 grudnia br. do godz. 15.00 :
- wersji papierowej w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego, al. 1 Maja 14 w godzinach pracy Urzędu,
- lub elektronicznie (w formie skanu poświadczonego za zgodność z oryginałem) na adres: urzad@gizycko.pl
Pytania dotyczące sposobu składania uzupełnień do wniosku można zadawać mailowo adres jagoda.nowicka@gizycko.pl lub dzwoniąc na nr telefonu 87 732 41 55 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.
UWAGI KOŃCOWE:
- Niedostarczenie dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem wniosku o udzielenie wsparcia.
- Złożenie kompletu dokumentów także nie gwarantuje otrzymania wsparcia.
DO POBRANIA:
OŚWIADCZENIE_O_ISTNIENIU_WIĘZI_POKREWIEŃSTWA
Informacja Biura Projektów Urzędu Miejskiego w Giżycku